Notifikace už dávno nejsou jenom záležitostí internetových obchodů. Dnes se jedná o něco, co využívá prakticky každý, a to díky systému NOTIFEE. V současné době může notifikace rozesílat prakticky každý, kdo má mobilní aplikaci nebo webovou stránku. Může se jednat o majitele on-line magazínů, kteří chtějí upozornit své čtenáře na nový text v oblíbené rubrice. Může to být obec nebo město, jež se rozhodli rychlou cestou informovat své občany o aktuálním dění nebo o blížících se akcích. Ať už jste majitelem e-shopu, on-line magazínu nebo starostou, v každém případě se při rozesílání notifikací můžete dopouštět řady chyb. Jaké konkrétní chyby máme na mysli?

Notifikace rozesíláte i několikrát denně

Pokud notifikace neobsahuje mimořádně důležitou informaci, v žádném případě nemusíte notifikace rozesílat několikrát denně. Na irelevantní notifikace nejsou uživatelé připravení ani zvědaví. A je to jenom důvod k tomu, aby si notifikace z vaší webové stránky nebo mobilní aplikace vypnuli.

Vysoká frekvence zmiňovaných irelevantních zpráv vede k otrávení uživatelů a je následována rychlým zrušením odběru. A toho přece nechcete dosáhnout nebo ano?

Přečtěte si:   Společné jmění manželů – prevence a následná řešení

Notifikace rozesíláte nahodile

I čas, ve kterém odešlete notifikaci, se počítá. Proto si zjistěte, kdy je nejlepší notifikace odesílat a přesně v tomto čase notifikace taky odesílejte. Od toho se ostatně bude odvíjet i odezva odběratelů. Pokud jim budete posílat notifikace ve tři hodiny ráno, pravděpodobně žádná mimořádná reakce a odezva vás nečeká.

Notifikace odesílejte ideálně během všedních dnů, a to od oběda zhruba do pěti hodin odpoledne. V tomto čase je největší pravděpodobnost, že si notifikaci uživatel rozklikne nebo že ji zaregistruje. Potvrzují to i mnohé průzkumy a statistiky zaměřující se na zjišťování efektivnosti notifikací.

Similar Posts

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *