Ať už jdete do práce, do školy nebo na rande, vždycky narazíte na reklamu. Reklama je všude kolem nás a pokud bychom měli počítat, na kolik reklamních spotů, příspěvků nebo plakátů narazíme během dne, jedna ruka by nám nestačila. Reklama zkrátka ovládla dnešní svět a firmy bez ní nemohou existovat. Je to však pochopitelné, že se na reklamu sází všechna esa v rukávu. Nyní má každá firma svého konkurenta a jak jinak vyhrát konkurenční boj než tak, že o sobě dám vědět víc než ten druhý. A tak se akčně tisknout letáky, nechávají se vyrábět reklamní předměty a propagují se příspěvky na sociálních sítích.

Jelikož jsou reklamy něco, co je pro dnešní dobu naprosto typické, nabízí se otázka, jak se jednotlivé typy reklam dělí. Reklamy se dělí konkrétně na off-line a on-line reklamu. To je vůbec to nejzákladnější dělení reklamy.

Off-line reklamou jsou inzeráty v tisku i reklamní předměty

Do off-line reklamy spadá všechna reklama, která je mimo internet čili mimo výsledky vyhledávání či sociální sítě. Jedná se v praxi například o reklamní předměty, také o inzeráty v tisku nebo o reklamu v rádiu či televizní reklamu. O off-line reklamě se ví, že pomalu, ale jistě upadá. Krásně to můžeme vidět například u inzerátů v tisku, které už nikoho nezajímají, jelikož tisk se už moc nekupuje. Co se však stále drží z off-line reklamy na žebříčku oblíbenosti, jsou reklamní předměty a televizní reklamy. Zatímco reklamní předměty se darují obchodním partnerům, klientům nebo zaměstnancům a z nichž se často stává doslova chodící reklama, televizní reklamy jsou to, co se vrývá lidem do paměti velice rychle.

Přečtěte si:   Nakupujte výhodně s akčními letáky

On-line reklamou jsou reklamy ve vyhledávání nebo sponzorované příspěvky na sociálních sítích

On-line reklama je ta, na kterou logicky narazíte na internetu. Je to například reklama ve vyhledávání, taktéž video reklama na YouTube nebo například sponzorované příspěvky na sociálních sítích.

Similar Posts

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *